Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av 9manader - 31 oktober 2008 22:22


15 dagar kvar till den beräknade dagen

- söndag 16 november -

Spännande att se när den lille behagar komma !!!


 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1


Status: Inget nytt på känningsfronten. Det känns faktiskt inte alls som om jag ska föda barn snart. I morgon är det iallafall november - bebismånad!!!

Då får vi börja längta på riktigt och bebisen "får" gärna komma :)

Vi har lite smått & gott kvar att fixa inför ankomsten och ska försöka göra en del av det i helgen *mysigt*.



 

Nu fredagskväll till ära så väntar kladdkaka & grädde - Mums!!


                                             




Av 9manader - 31 oktober 2008 22:09


Vi har under hela graviditeten kallat bebisen/magen för Pumpkin :)

Hade ju vart riktigt passande med en Halloween-bebis då... men det lär det ju inte bli... Jag har iallafall lovat blivande storebror att han ska få måla en pumpa på bebismagen imorgon :)


                                               


Happy Halloween!!!


Av 9manader - 31 oktober 2008 13:03


Nu kommer vätskan mer och mer :( Fingrarna börjar bli korvliknande, benen som stockar och jag känner och ser att ansiktet börjar bli runt som en boll - jättehot;) Mina händer domnar nattetid nu och det är ju karpaltunnelsyndrom. Jag har kännt av det en tid men nu är det mer men jag är glad att jag inte har ont. Benen känns stumma, framförallt fötterna och på natten känns de konstiga när jag legat länge. Det är som om blodet är avstasat av magen. Det är det säkert inte utan nerver som ligger i kläm. Jag håller på att få sendrag flera gånger varje natt men lyckas häva det allt som oftast som tur är.


                                          

Börjar känna mig som en svampBob typ;)  


Ovido - Quiz & Flashcards