Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Namnförslag

Av 9manader - 25 november 2008 13:30


Här är namnen som vi velar mellan


Elian - (Jag gillar namnet mycket, sambon sådär. Ett till E-namn isåfall...)

Gustav -

Hugo - (Jag tycker mycket om namnet men sambon VÄGRAR!)

Hannes - (Båda tycker namnet är fint men jag är tveksam)

Love - (Vi hade det som alt. till första sonen nu heter vänners barn det...)

Ludvig -

Oskar -

Vilgot -

Viktor -

Vilmer - (Mitt förstaförslag men sambon är tveksam)

Vidar - (Bådas gillar men det är inte fint med efternamnet)


De namn som inte är kommenterade tycker vi båda om men de känns inte självklara...



 
 
Ingen bild

evari

25 november 2008 14:58

Jag röstar på Vilmer så hade Cornelia antagligen hetat om hon vart en pojke. Tycker dock det varit häftigt med ett till E i familjen. Lycka till med namnväjlandet

 
Anna

Anna

29 november 2008 13:52

Jag röstade på Hugo :) Men gillar även Vilmer _& Vilgot

http://barnshoppingbloggen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 9manader - 2 januari 2009 19:28

  Denna bloggen skapades som min graviditesdagbok nu är den graviditeten över och bebisen är ute - en ny tid har börjat!!! Den tiden tänker jag (av olika anledningar) fortsätta att dokumentera här på ny bloggadress.   VÄLKOMNA över dit nu!!!   ( Kan...

Av 9manader - 2 januari 2009 19:12

  Nu var det länge sen jag skrev igen! Vi har återigen haft lite otur med sjukdomar...   Storebror släpade återigen hem något virus som lillebror åkte på och blev rejält sjuk IGEN :( Dagarna innan julafton märkte jag att Vilmer var lite snuvig men j...

Av 9manader - 18 december 2008 12:46

  Jag är med och tävlar om ett par coola tights från Rockefella på Barnshoppingbloggen !   ...

Av 9manader - 18 december 2008 09:20

  Lillebror som var namnlös i 1månad har nu fått namnet VILMER !!! Fullständigt namn blir ~ Gustav Vilmer Efternamn ~ ...

Av 9manader - 17 december 2008 18:12

  Det var länge sen jag skrev sist! Det har vart ganska mycket med det ena och det andra som har kommit i mellan och sen har det tagit ett tag att återupphämta allt. Storebror släpade hem något virus och blev sjuk och smittade även lilleman som också...

Ovido - Quiz & Flashcards