Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Vad ska lillebror heta???

Av 9manader - 25 november 2008 13:06


Lillebror är ännu namnlös och det känns just nu som att han kommer så förbli;) Vi har endel förslag men inget som känns klockrent (tyvärr)!

Jag trodde att jag och sambon hade några gemensamma förslag men så var tydligen inte fallet och det känns ju tråkgt att behöva ta ett namn som både tycker känns ok men sådär... Det finns helt enkelt inga passande namn;)


Helst vill vi ha ett namn som passar med efternamnet och som passar med storebrors namn (Elvin). Gärna på två stavelser men det är inte ett måste, sen får namnet gärna låta mjukt. Vi är inte rädda för ovanliga namn men det får inte vara konstiga. Gärna "gamla" namn och de får gärna innehålla bokstaven V.


Har ni några passande namn på lut så tipsa oss gärna :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 9manader - 2 januari 2009 19:28

  Denna bloggen skapades som min graviditesdagbok nu är den graviditeten över och bebisen är ute - en ny tid har börjat!!! Den tiden tänker jag (av olika anledningar) fortsätta att dokumentera här på ny bloggadress.   VÄLKOMNA över dit nu!!!   ( Kan...

Av 9manader - 2 januari 2009 19:12

  Nu var det länge sen jag skrev igen! Vi har återigen haft lite otur med sjukdomar...   Storebror släpade återigen hem något virus som lillebror åkte på och blev rejält sjuk IGEN :( Dagarna innan julafton märkte jag att Vilmer var lite snuvig men j...

Av 9manader - 18 december 2008 12:46

  Jag är med och tävlar om ett par coola tights från Rockefella på Barnshoppingbloggen !   ...

Av 9manader - 18 december 2008 09:20

  Lillebror som var namnlös i 1månad har nu fått namnet VILMER !!! Fullständigt namn blir ~ Gustav Vilmer Efternamn ~ ...

Av 9manader - 17 december 2008 18:12

  Det var länge sen jag skrev sist! Det har vart ganska mycket med det ena och det andra som har kommit i mellan och sen har det tagit ett tag att återupphämta allt. Storebror släpade hem något virus och blev sjuk och smittade även lilleman som också...

Ovido - Quiz & Flashcards