Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av 9manader - 5 oktober 2008 16:17


Jag har sedan en tid tillbaka kännt lite till och från att jag börjar samla på mig vätska. Framförallt känns det i fingrarna och fötterna. Tyvärr har jag denna veckan börjat känna av domningar i händerna till följd av detta :(

Förmodligen är det karpaltunnel syndrom nu igen...


Jag fick det på slutet sist med, i händerna och fötterna! Jag hade ingen smärta men stötar och domningar när jag vinklade lederna. Det i fötterna var riktigt obehagligt eftersom jag fick som nedsatt känsel i fötterna och det är ju ingen höjdare för balansen med en höggravid kropp. I vecka 36 ramlade jag och landade mitt på magen :( Som tur var gick det bra!!!

Jag hoppas att jag håller mig på fötterna denna gången och att det inte blir värre än sist iallafall!











Ovido - Quiz & Flashcards